Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?
From: elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Date: Fri, 17 Mar 2017 15:28:57 +0100
On 2017-03-17 13:41, Akarm wrote:

Ja od kilku lat korzystam z takiego mostka:
https://proline.pl/?p=UNITEK+Y-1031
i nie narzekam. Wręcz przeciwnie, jestem naprawdę zadowolony.

Nie mowie ze wszystkie produkty maja do bani, wczesniej
tez uwazalem ich mostki za poprawne, ale opisana sytuacja
to dosc powazna wtopa, wiec warto zwrocic na to uwage.

Zreszta tak traktuje od jakiegos czasu wszystkie zakupione
konwertery czy interfejsy do dyskow - z reguly i tak kopiujac za
pomoca teracopy z wlaczona weryfikacja sum kontrolnych - na
poczatku przepuszczam testowo kopiowanie duzej ilosci danych.

Aha, dodam ze na esata problemu nie bylo, tylko na USB 3.0.
Zreszta esata bywa raczej pewniejszy ze wzgledu na polaczenie
bez mostka. Kiedys mialem obudowe 3,5" Coolermastera gdzie
tez byl problem z psuciem CRC przy kopiowaniu na USB 2.0
a na esata bylo ok. Skonczylo sie dokupieniem zewnetrznego
mostka esata - USB. Ten na szczescie dzialal poprawnie ;)

--

memento lorem ipsum