Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Fri, 17 Mar 2017 07:02:38 +0100
Karta PCMICA z wyjściami Sata/eSata (są różne wersje, wybrałem z jednym
wyjsciem Sata i jednym eSata, odrobinę różny kształt gniazdek i wtyczek)
kosztowała podobnie, a działa niezawodnie.
Wady karty: nie zabootujesz z takiego dysku (bo jeszcze nie jest załadowany
sterownik karty) oraz nie zasila dysku 2,5''.

Z tanią przejściówką Sata/USB 2.0 z Chin doświadczenie mam takie, że w czasie
transferu dużej liczby danych (backup z NAS) wyskakiwały błędy, które zostały
zapisane w SMART dysku na wieki.
BTW jak już kupować, to USB 3.0 (są droższe, ale powinny mieć lepszą
elektronikę) nawet jeżeli chwilowo nie masz gniazda 3.0
Zasilacze sprzedawane w komplecie z przejściówkami USB mają wtyczki "dyskowe".
To sa tanie zasilacze, na które wiele osób narzekało (także tutaj, choć akurat
mój nie padł i obok taśmy eSata działa niezawodnie), no ale czego wymagać za
$6.50 z wysyłką ?

-----