Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Sat, 18 Mar 2017 10:28:21 +0100
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <nie@dla.spamerow> napisał w wiadomości news:oaio1p$l4$1@node2.news.atman.pl...
Ponadto jest tam informacja: lokalizacja SKLEP Warszawa, ale nie ma adresu
tego sklepu w Warszawie.
Zdecydowanie wolę kupować w sklepie stacjonarnym niż internetowym.
W internetowym jest zwykle taniej, ale dostawa też kosztuje.
Przecież jest to tzw. "giełda komputerowa", czyli dwa wielkie skupiska sklepó
w w przejściach podziemnych pod. Al. Niepodległości przy GUS
(Trasa Łazienkowska), jest tam dużo i sklepów i serwisów, najlepsze miejsce w Warszawie do załatwiania takich spraw, możesz podjechać ze swoim komputerem
i dyskami.
Masz oczywiście rację. Mnie chodziło o zakup tego konkretnego modelu.
Na gieldzie każdy sprzedawca zachwala to, co ma na półce. Dlatego
pytałam na grupie prosząc o opinie użytkowników.

Zaletą kupna na odległość jest nawet nie tyle cena, co możliwość zwrotu (odesłania)
towaru.
To też racja. Coś za coś. :-)

Pozdrowienia
EZ