Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Fri, 17 Mar 2017 19:48:40 +0100
U¿ytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:oah61h$hlo$1@node2.news.atman.pl...

> Najbardziej uniwersalna jest przelotka podana przez Akrama.
> Obs³uguje dyski ATA i SATA, 2,5 jak i 3,5 cala.
> Przy du¿ych musisz u¿yæ zasilacza, jest w zestawie.
> Jedyna wada to interfejs USB 2. Ja szuka³ bym czego¶
> podobnego z USB 3.
> Przydaje siê te¿ do podpiêcia starego napêdu optycznego.
> Szukaj tylko takiego obs³uguj±cego USB 3.
> http://allegro.pl/adapter-media-tech-mt5100-mostek-sata-ata-3-0-usb-i6293616107.html
Rozwa¿ê równie¿ ten model, chocia¿ opinia Akrama jest
dla mnie wa¿na.
Ponadto, wg informacji na tej stronie, nie ma zgodno¶ci
z Windows XP, którego u¿ywam i nie zamierzam zmieniaæ.
Z tym, ¿e w przypadku mostka u¿ywanego przez Akrama
nie ma informacji o zgodno¶ci z systemami operacyjnymi.

Jakie urz±dzenia maj± IDE 40-PIN, a jakie IDE 44-PIN?

Jak ju¿ pisa³am, prawdopodobnie bedê taki mostek u¿ywa³a
przez krótki okres czasu, na starym notebooku z USB 2.0,
ze starymi=wolnymi dyskami. Nie wiem czy w tej sytuacji
zakup mostka z USB 3.0 cokolwiek zmieni.

> Je¶li zdecydujesz siê na przerobienie go na przeno¶ny to radzi³
> bym kupiæ do niego obudowê. Wtedy dysk masz zabezpieczony /
> bezpieczniejszy i tylko kabelek USB podpinasz do kompa.
To dobry pomys³. Jak± obudowê by¶ proponowa³?

Dziêkujê i pozdrawiam
EZ