Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie f-my produkują jeszcze HDD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
From: sczygiel@gmail.com
Date: Fri, 10 Feb 2017 13:17:59 -0800 (PST)
W dniu piątek, 10 lutego 2017 16:52:22 UTC+1 użytkownik 2late napisał:

> Podaj zrodlo. Bo wiekszej bzdury nie slyszalem.

Zacznij od haseł które ci podałem.
https://www.thebalance.com/2008-financial-crisis-3305679

Ale mysle ze nie będziesz czytać bo nastawiony jesteś tak a nie inaczej.

Ale właśnie jest tak że większość ludzi zainteresowanych tym kryzysem nareszcie
rozumie ze to nie wina wolnego rynku tylko regulacji i monopolu bankowego.

> To byla zwyczajna pazernosc i kompromitacja wolnorynkowego kapitalizmu. Do
> 2007 roku nikt nawet nie spodziewal sie ze za ten brak wyobrazni przyjdze
> zaplacic. Najwieksze mozgi z bankow kupowaly coraz wiecej pochodnych
> ubezpiecen kredytow i nawet nie sprawdzali co kupuja. Niektorzy znich do
> ostatniej chwili.

Z tym ze to banki powinny za to zaplacic sie w 100% zgadzam. Ale to nie wina
wolnego rynku. Ale to nie grupa i nie czas aby sie o to spierać...

> Taak. Same konkrety.

LOL. Dostałes 3 konkrety :)

> Poza tym, to nie temat na ta grupe. Dziekuje za uwage. Kazdy moze wierzyc w
> co mu si epodoba a ja nie mam ambicji zmieniac nikogokolwiek. :)
>
> EOT

Masz racje. EOT