Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie f-my produkują jeszcze HDD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
From: sczygiel@gmail.com
Date: Fri, 10 Feb 2017 01:50:35 -0800 (PST)
W dniu piątek, 10 lutego 2017 10:45:11 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> W sumie jestem ciekaw, ile powaznych przedsiębiorstw uzywało Atari lub
> Commodore do produkcji/prac biurowych/archiwizacji.

Duzych - malutko.

Malych - troche tego bylo. Byly na c64 programy do liczenia transformatorów,
anten, jakieś proste bazy danych. Pewnie ktos tam do czegos z nich korzystał
ale to jakies nisze byly.

Poważne zastosowania to raczej 16 bitowce. Atari dawalo sobie rade w muzyce,
amiga przy renderowaniu grafiki i nakladaniu napisów w tv.
Sporo telewizji osiedlowych amig uzywało do pracy.

Inne zastosowania pewnie byly ale raczej niszowe...