Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie f-my produkujÄ… jeszcze HDD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie f-my produkujÄ… jeszcze HDD?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sat, 11 Feb 2017 11:04:05 +0100
Po głębokim namyśle 2late napisał w Saturday 11 of
February 2017 00:35:

> Nie moglem znalezc w ktorej ksiegarni to kupilem
> i skopiowalem tylko
> z kindle'a w formacie *.azw
> Daj znac jak ci pasuje to podesle na adres ze
> stopki.

        Adres w nagłówku jest lekko zniekształcony.
W stopce jest instrukcja odszyfrowania. Dzięki.

> Nie mam pojecia czy tam sa jakies zabezpieczenia
> przed kopiowaniem.

        Też nie wiem, nie miałem do czynienia z
plikami z kindle'a. Pożyjemy, zobaczymy.

> A co do samego Lewisa, to najlepsza rekomendacja
> jest to, ze po ktorejs jego ksiazce, nastepnego
> dnia po wydaniu, FBI wszczelo
> sledztwo przeciwko jakims gieldowym gigantom.

        To nie jest żadna rekomendacja, bo ja nie
twierdzę, że on nie ma racji w sprawach
szczegółowych (np. przekręty), tylko że jego ogląd
całej perspektywy może być skażony przez jego
światopogląd. W kwestii bankowej: banki robiły
przekręty, niewątpliwie. Ale pierwotne źródło
kryzysu leżało poza systemem bankowym. Teraz banki
w PL podnoszą rozmaite opłaty. Pazerność
banksterów, czy gromadzenie kasy na podatek bankowy
i 500+? Czy 500+ jest rozdawnictwem kasy pijanej
hołocie, czy mieszczące się w granicach państwa
opiekuńczego wyrównywanie szans? To nie są dyskusje
o faktach, tylko o ich interpretacjach.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus
wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.