Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie f-my produkują jeszcze HDD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
From: MB <MBrandomMB@hmamail.com>
Date: Sat, 4 Feb 2017 20:44:12 +0100
W dniu 31.01.2017 o 14:09, sirapacz pisze:

> skoro się wysiliłeś na komentarz to może go rozwiń?

Pewnie chodzilo o miejskie legendy o awaryjności SSD.

W laptopach wymieniałem uszkodzonych mechanicznie HDD od groma
(większość po zaliczeniu uderzenia i stukaniu głowicami
z zawieszeniem całego systemu w konkretnym miejscu HDD - typowe
pacnięcie o cos twardego w trakcie pracy/przenoszenia laptopa z HDD
mechanicznym) to SSD który padł trafil się mi raptem jeden (tu zgoda:
nadal w laptopach jest ich jednak mniej).
Co ciekawe raczej uważany za mało awaryjny Crucial M4 120GB, a nie
słynne padajace OCZy na Sandforce.

--
/MB