Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolorowa drukarka laserowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolorowa drukarka laserowa
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Mon, 06 Feb 2017 08:05:51 +0100
Po głębokim namyśle Marek napisał w Monday 06 of February 2017 00:52:

> - Co do "lepiej" zgadzam się, że w studiu foto nie będzie lepiej niż
> w warunkach domowych pod warunkiem, że albo używamy dedykowanych
> papierów i tuszy firmowych, albo sprzętowo kalibrujemy drukarkę. Nie
> sądzę, choć mogę się mylić, że studia kalibrują swój sprzęt a nawet,
> że mają pojęcie o tym jak należy to robić.
> W studiu foto z pewnością nie skadrują nam też zdjęcia do formatu
> papieru więc i na tym polu lepiej jest samodzielnie drukować.

        Lab nie jedno ma imię. Możesz przyjść ze skadrowanymi i
przygotowanymi zdjęciami i samodzielnie sobie wydrukować w labie
korzystając z tego, że mają (zapewne) lepszy sprzęt i materiały niż
te, z których korzystasz w domu.

        I wcale bym się nie zdziwił, gdyby automat sam potrafił się
skalibrować po wydrukowaniu i zeskanowaniu obrazu kontrolnego - to już
nawet domowe drukarki potrafią, choć raczej w zakresie pozycjonowania
głowic, a nie korekcji kolorów.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.