Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WiFi w domu [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WiFi w domu [cross]
From: "Andrzej A. Filip" <anfi@onet.eu>
Date: Mon, 02 Jan 2017 08:02:54 +0100 (CET)
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> pisze:
> Jak sprawić, aby WiFi było dostępne w domu z trzema kondygnacjami?
> Teraz mam router Neostrady LiveBox ten w kształcie książki i hub
> https://www.cnet.com/products/allied-telesis-at-mr820tr-hub-8-ports-desktop-series/specs/
> Sieć kablowa jest na dwóch z trzech kondygnacji. Teraz Wifi jest
> osiągalne praktycznie na jednym poziomie i na piętrze powyżej, ale w
> miejscu nad routerem.
>
> Robert

Czy router WiFi stoi na środkowej kondygnacji?

Próbowałeś kombinować z ustawieniami anteny/anten?
Standardowe ustawienia są na rozsyłanie sygnału w poziomie a tobie
chodzi o rozsyłanie sygnału w pionie.

Rozwiązania "inwestycyjnego" z repeaterami nie warto wdrażać bez
sprawdzeniem możliwości bezinwestycyjnych.

--
Andrzej A. Filip