Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
From: Konrad Grochal <koni.grochal@gmail.com>
Date: Tue, 13 Dec 2016 12:58:16 +0100 (GMT+01:00)
Marek <precz@spamowi.com> Wrote in message:

> Obyś miał rację. Jednakże ile tego toneru może być tam więcej? Nie sądzę
> aby 100x bo dopiero wtedy koszty druku byłyby zbliżone do plujek.

Trochę racji mam - pracowałem dla OKI ponad 10 lat :-)

Nie pamiętam pojemności tonerów w serii MC300, ale można to
 sprawdzić na www.oki.pl. Nie będzie jakoś oszałamiająco dużo bo
 to model na "niewielki przebieg miesięczny". Szkoda, że nie
 kupiłeś czegoś z serii MC500 albo MC700. Wiem że drogi zakup ale
 w droższych modelach masz pojemniejsze tonery i dzięki temu koszt
 jednej strony jest na poziomie kilku groszy.

Pozdrowienia,
--
KG

----Android NewsGroup Reader----