Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 13 Dec 2016 01:01:16 +0100

On 2016-12-12 00:46, Marek wrote:
2 foty na A4. Sprawdziłem zużycie toneru... 10%! Wychodzi mi z tego, że
koszt wydruku jednego zdjęcia wyniósł 40zł za A4!!!

Bezedura. Archeologiczny LaserJet 2100. Od 5 lat nie zmieniam toneru, w
dodatku cardridge nieoryginalny (więc pewnie napełniany). Drukuje tyle
co przecietny user domowy.

Model 2100 nie jest kolorowy. Nie bierzmy jego pod uwagę.

Kupiłem dodatkowo kolorową Hp 3800 za jakieś absurdalnie małe pieniądze.
Miała jeden z tonerów w stanie "prawie się kończy". Wydrukowalem chyba z
tysiąc kolorowych dupereli, głównie do szkoły i wskaźnik ani drgnie.

Oby tak było.

Nawet jeśli się skończy napełnianie kosztuje śmieszne pieniądze w
porownaniu z nowymi drukarkami.

Co masz na myśli mówiąc "w porównaniu z nowymi drukarkami"? Czy uzupełnianie w nowych drukarkach jest droższe od tych starszych? Czy możesz polecić mi jakąś firmę? Szczerze mówiąc jest to moja pierwsza laserówka więc nie mam przetartych szlaków.

--
Pozdrawiam,
Marek