Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Tue, 13 Dec 2016 20:57:20 +0100
Zdjęcia drukowałeś na ustawieniach domyślnych (aż za dużo opcji jest w menu)?
Wiesz, ja porównuję te gówni..ne zdjęcia z Oki ze wcześniejszymi zdjeciami,
które ktoś mi grzecznościowo wydrukował w pracy (na jakiejś korporacyjnej
sieciowej laserówce - nie umiem wydobyć, na jakiej, te "korpo" po zalaminowaniu
wyglądałyby jak z atramentówki).
Może powinienem zwiększyć nasycenie itp., ale szkoda mi kolorowego tonera ;-)
Papier nie gra roli, używam zwykle taniego (za 5 ryz) HP Office color lock
(podobnie "mięsisty" jak Poljet, może to nawet ten sam papier z innym logo).

-----