Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Tue, 13 Dec 2016 11:42:11 +0100
Zalezy od drukarki.
Ktoś mi przynosił z pracy takie wydruki (jakaś mniej wiecej zwykła choć szybka
sieciowa laserówka biurowa, nie udało mi się dowiedzieć jaka, może Canon), że
szczęka opadała.
Kupiłem więc (Oki) i różnica (do tyłu) jest powalająca.
Nie chodzi o zdjęcia na wystawę, chodzi o np. załączniki do pism, akt itp.
(zamiast zdjęć drukowanych w cz.b.) ewentualnie o szybkie wydruki zdjęć
rodzinnych (przed zamówieniem najlepszych w labie).

-----