Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Vista na Skylake?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Vista na Skylake?
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Sun, 7 Aug 2016 10:24:24 +0200
"Saiko Kila" <fnvxbxvyn@benatr.cy> wrote in message
news:rzqwv5iwgkyf$.dlg@saikokila.pl...

> Głównie chodzi mi o Intel INF (do serii Z100), Intel SATA (u Gigabyte
> tzw. Preinstall) no i Intel Rapid Storage (do RAIDa). Są też oddzielne
> stery dla USB 3.0.

Ostatni Rapid Storage jaki działa na XP to 11.2.1006

jaki na Viscie to nie sprawdzałem , zostaje ręcznie wrzucac wersje i patrzec na
którym sie juz OS nie podniesie :-)

> Do tego Intel Management Engine Interface, który z kolei wymaga poprawki
> Microsoftu, KB2685811, aczkolwiek co to dokładnie jest nie udało mi się
> ustalić, i jak bardzo niezbędne.

A wiszą jakies urządzenia na żółto w Menedżerze?

Może ręczna instalacja z infa zadziała?

> Czyli w przypadku Z8x sterowniki z Win7 działają na XP?

Nie z Win7.

Problem w tym że wogóle nie ma pewnego dzialającego drivera do VGA Intela dla
XP. Reszta (Intel Inf , MEI itp instalują sie  ze starszych wersji dla XP i
żadnego problemu ja nie widzę)