Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Vista na Skylake?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Vista na Skylake?
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Mon, 8 Aug 2016 01:20:04 +0200
Proces Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski@gmail.com> zwrócił błąd:
> wiem ze to post nieco z tylka wziety (bo bez konkretow) ale czesc tego co
> oferuje skylake jest dostepna tylko pod w8 i wyzszymi.
> w sensie- jako-tako zadzialac zadziala, natomiast nie wykorzysta sie
> potencjalu procka, szczegolnie na laptopach.
>
> o, znalazlem cos.
> http://betanews.com/2016/03/22/extended-skylake-support-windows-7-windows-8-1/

Z tego co rozumiem to główną ofiarą są "niższe stopnie zasilania" (co
faktycznie dotyka notebooków), no i obsługa EHCI (co znaczy że nie da
się prosto zainstalować Win7 od nowa za pomocą nośnika USB i
klawiatury/myszy USB). Jak dla mnie da się żyć.

--
Saiko Kila
Being such a great country is a hassle, I can tell you. That is why we