Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Vista na Skylake?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Vista na Skylake?
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Sat, 6 Aug 2016 22:09:38 +0200
Proces ggs <ggs_@_konto.pl> zwrócił błąd:
> "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@benatr.cy> wrote in message
>>

> No ale ze sterownikami do czego jest problem?

Głównie chodzi mi o Intel INF (do serii Z100), Intel SATA (u Gigabyte
tzw. Preinstall) no i Intel Rapid Storage (do RAIDa). Są też oddzielne
stery dla USB 3.0.

Do tego Intel Management Engine Interface, który z kolei wymaga poprawki
Microsoftu, KB2685811, aczkolwiek co to dokładnie jest nie udało mi się
ustalić, i jak bardzo niezbędne.

Przy płytach z tym chipsetem po prostu nie ma Visty na liście systemów
do wyboru, jak sobie ściągasz stery. XP też nie ma, najniższy jest Win7.

Co ciekawe, wedle loga jednego ze sterów (Intel MEI, spróbowałem je
sobie zainstalować) instaler poszukuje wind w wersji: 5.1, 5.2, 6.1, 6.2
6.3. Vista SP2 to 6.0.1.2. Ciekawe dlatego, że 5.1 to inaczej XP, a 5.2
to Server 2003. Najważniejszy jest jednak INF.

> Przykladowo  - dla weterana XP  przy chipie Z8x Intela jeden znaczacy
> klopot to wbudowana grafika Intel HD .Z resztą problemu nie ma.

Czyli w przypadku Z8x sterowniki z Win7 działają na XP?

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.