Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Vista na Skylake?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Vista na Skylake?
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Sun, 7 Aug 2016 23:01:17 +0200
Proces ggs <ggs_@_konto.pl> zwrócił błąd:

> Ostatni Rapid Storage jaki działa na XP to 11.2.1006
>
> jaki na Viscie to nie sprawdzałem , zostaje ręcznie wrzucac wersje i
> patrzec na którym sie juz OS nie podniesie :-)

W sumie też pomysł.

> A wiszą jakies urządzenia na żółto w Menedżerze?
>
> Może ręczna instalacja z infa zadziała?

Pytam się na przyszłość. Zamieniam sobie platformę na Haswella lub
Skylake, o Haswellu trochę znalazłem (też nie jest "wspierany"
normalnie), Skylake jest trochę za nowy żeby dużo znaleźć. Zresztą w
międzyczasie spadł trochę promil użytkowników Visty.

> Nie z Win7.
>
> Problem w tym że wogóle nie ma pewnego dzialającego drivera do VGA
> Intela dla XP. Reszta (Intel Inf , MEI itp instalują sie  ze
> starszych wersji dla XP i żadnego problemu ja nie widzę)

Acha. No tak też by mi odpowiadało. Właściwie stery do chipsetu nie są
bezwzględnie potrzebne, chociaż niektóre byłyby pożądane (np. do USB
3.0).

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.