Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki dysk?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 06 Aug 2016 20:15:50 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 6 Aug 2016 19:28:55 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <no56qa$lun$1@node2.news.atman.pl>
 od Animka <animka@tonieja.wp.pl>  :

>Wchodziłeś we właściwości tego dysku flash?
>Jeśli uprawnienia masz i nie został jakiś nieaktualny użytkownik, to
>może ta pamięc padła.
>Tylko, ze nie bardzo mi sie chce w to wierzyć.
>Można ewentualnie ten dysk sformatować i skopiować na niego jakis plik.
>Wtedy zobaczysz czy padł, czy nie.

Tam nie ma "dysku flash", tam jest układ buforujący odczyt danych
posiadający własną pamięć flash.
Uprawnienia można sobie ustawiać na sprawnym dysku, na wadliwym(z
uszkodzonym systemem plików, badsektorami) zamiast cokolwiek naprawić
zepsujesz jeszcze bardziej.
Posłuchaj opinii bardziej obeznanych z tematem ludzi, jak widzisz, że
coś jest nie tak, to najpierw zdiagnozuj dysk programem od producenta,
popatrz na parametry SMART, zobzcz, co DMDE czy Testdisk widzi na
dysku, sprawdź go MHDD, a dopiero na koniec ustawiaj sobie
uprawnienia, bo zepsujesz tak, że będziesz musiała zapłacić krocie za
odzysk danych.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546