Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czas życia matrycy LED

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czas życia matrycy LED
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Tue, 12 Jul 2016 12:32:51 +0200
W dniu 2016-07-09 o 22:27, Marsjanin pisze:
> Woda destylowana…? Izopropanol też się  sprawdza. :) A styki i switche
> dobrze po czyszczeniu samej płyty polać jakimś Kontaktem do styków.
Tak to w sumie wyglądało. Płukanie wodą destylowaną miało zlikwidować
grubsze osady - laptop dostał brudną wodą ze świeżo połączonej przez
Pana Hydraulika rury - była tam więc jakaś ziemia i inny syf. Pan
Hydraulik stwierdził, że w sumie racja, nie powinno się majstrować przy
zaworze, gdy najpierw doprowadzi się luźną rurę w pobliże elektroniki.
Fachowiec, rzekłbym :->

> A mogłeś odkręcić  płytkę, umyć i może by ruszył.  Zespół talerzy jest
> chyba wodoszczelny (choć pewności nie mam w 100%).
Nie jest. Jest dziurka, którą zapewne ma być wyrównywane ciśnienie,
zasłonięta filterkiem, ale ten ostatni nie jest wodoodporny. Po wyjęciu
dysku wykapało z niego sporo wody. Wysuszenie zgodnie z przewidywaniami
nic nie dało :-)

--
Pozdrawiam
Maciek