Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czas życia matrycy LED

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czas życia matrycy LED
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Sat, 9 Jul 2016 20:27:12 -0000 (UTC)
Dnia Fri, 08 Jul 2016 12:29:45 +0200, Maciek napisał(a):

> Płyta  pływała  sobie  radośnie  w wodzie.  Chyba  nie  sądzisz,  że
> otrząsnąłem komputer z wody i dalej używałem?

Uwierz  mi, sa  tacy. Pani  raz przyszła  z macbookiem  zalanym sokiem
marchewkowym. Bo  nie działa. My robimy  duże oczy a pani  dodaje – bo
woda to się da razy wylała i nic się nie stało…

> Rozebrałem, zainwestowałem w  baniak wody destylowanej, przepłukałem
> wszystko  włącznie z  płytą główną,  wysuszyłem i  od tego  czasu (a
> minęły już ze 3 lata) okresowo działa (podłączany do TV, bo te plamy
> na matrycy mnie jednak wkurzają).

Woda destylowana…? Izopropanol też się  sprawdza. :) A styki i switche
dobrze po czyszczeniu samej płyty polać jakimś Kontaktem do styków.

> PS: Dysku  twardego nie płukałem  - ten jeden element  nie przetrwał
> zalania :->

A mogłeś odkręcić  płytkę, umyć i może by ruszył.  Zespół talerzy jest
chyba wodoszczelny (choć pewności nie mam w 100%).

--
Pozdrawiam,
Marsjanin