Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Czas życia matrycy LED

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Czas życia matrycy LED
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 Jul 2016 16:39:52 GMT
Posiada ktoś wiedzę w tej materii? Jak długo żyją takie matryce z LED?
Pytam, bo chętnie bym kupił polisingowego laptopa HP. Ale kiedy gość mi
wysłał smart dysku - ponad 13K godzin pracy w ciągu 3 lat - to się
wstrzymałem. Niekoniecznie myślę, że zaraz padnie, raczej chodzi mi o
stopień i równomierność podświetlenia. Sprzedawca twierdzi, że świeci
równo i jasno, ale co innego miałby powiedzieć.
W ogóle, czy istnieje jakiś program, który może określić stopień zużycia
takiego podświetlenia albo wykryć jakieś jego wady?