Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czas życia matrycy LED

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czas życia matrycy LED
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Fri, 8 Jul 2016 12:29:45 +0200
W dniu 2016-07-08 o 02:57, Marsjanin pisze:
> Tak, plamy  zostaną. Poza  tym jak już  padnie jednak  elektronika, to
> zdziwisz się, jak  bardzo jest wewnątrz zagrzybiały  i pordzewiały… No
> chyba, że „poszło bokiem” i na  płytę nie dostała się jakimś cudem ani
> kropla.
Płyta pływała sobie radośnie w wodzie. Chyba nie sądzisz, że otrząsnąłem
komputer z wody i dalej używałem? Rozebrałem, zainwestowałem w baniak
wody destylowanej, przepłukałem wszystko włącznie z płytą główną,
wysuszyłem i od tego czasu (a minęły już ze 3 lata) okresowo działa
(podłączany do TV, bo te plamy na matrycy mnie jednak wkurzają).

PS: Dysku twardego nie płukałem - ten jeden element nie przetrwał
zalania :->

--
Pozdrawiam
Maciek