Użytkownik "Chris" <xxx@xxx.com> napisał w wiadomości
news:nc48ed$1oq$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2016-03-13 o 18:07, Irokez pisze:
A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak
wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
wywal w kosz.
Nie przejdzie :)
A receptą jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
odesłania do dostawcy.
Oddałem ponownie, ale czuję, że znowu poleży miesiąc i do mnie wróci jako
sprawny, bo pliki na kompie znowu zapisuje. To, że z 1 godziny programu
zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-( Kto by się zajmował pierdołami po
gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam zrezygnuje.
--
Pozdrawiam
neelix
|