Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Mon, 14 Mar 2016 09:46:29 +0100

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:nc5rde$laj$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2016-03-13 o 22:20, neelix pisze:
Być może już jutro wrócę do sklepu. Z jakiejś hurtowni przecież biorą.
Wstępnie powiedzieli, że towar trzebaby wysłać do Chin. Mysz bezprzewodowa
Trusta też padła. Poszła w ramach gwarancji do sklepu(inny sklep). Na
miejscu pracownik włączył i jemu zadziałała. Wpisał w zgłoszenie ten fakt a
i tak gwarant przysłał nową sztukę.
Bo Trust to jest dziwna firma. Kiedyś w trakcie przeprowadzki zgubiłem
pióro do tabletu graficznego. Tablet już po gwarancji, ale działał
wcześniej przyzwoicie. Napisałem do Trusta, czy można je dokupić jako
część zamienną. Zapytali o adres i przysłali nowe, gratis. Fajna firma :-)
PS: Ze dwa miesiące później znalazłem to stare pióro ;-)

Jak o nich teraz piszesz to tamto było inwestycją w reklamę, w wizerunek. :-) Nie wiem czy to nie żart, ale kiedyś komuś na trasie zepsuł się Mercedes. Przyjechali, naprawili, nic nie wzięli. Mercedesy się nie psują. :-)

--
Pozdrawiam
neelix