W dniu 2016-03-13 o 22:20, neelix pisze:
> Być może już jutro wrócę do sklepu. Z jakiejś hurtowni przecież biorą.
> Wstępnie powiedzieli, że towar trzebaby wysłać do Chin. Mysz bezprzewodowa
> Trusta też padła. Poszła w ramach gwarancji do sklepu(inny sklep). Na
> miejscu pracownik włączył i jemu zadziałała. Wpisał w zgłoszenie ten fakt a
> i tak gwarant przysłał nową sztukę.
Bo Trust to jest dziwna firma. Kiedyś w trakcie przeprowadzki zgubiłem
pióro do tabletu graficznego. Tablet już po gwarancji, ale działał
wcześniej przyzwoicie. Napisałem do Trusta, czy można je dokupić jako
część zamienną. Zapytali o adres i przysłali nowe, gratis. Fajna firma :-)
PS: Ze dwa miesiące później znalazłem to stare pióro ;-)
--
Pozdrawiam
Maciek
|