Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 13 Mar 2016 18:07:58 +0100
W dniu 2016-03-13 o 15:32, qwerty pisze:
Użytkownik "neelix"  napisał w wiadomości grup
Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod dekoderem
dvb-t i przestaje nagrywać po 12 minutach, po 3 minutach. Nie dawał
się nawet sformatować. Sklep oddał twierdząc, że się odblokował.
Niestety nie. Znowu przerywa nagrywanie. Jak to jest z tą 5-letnią
gwarancją? Kto to rozpatruje i jak tego dochodzić? Czy to tylko chwyt
reklamowy na opakowaniu? Mam kilka pendrive'ów. Inne w tej samej
konfiguracji działają.

Kingston to szmelc.

Zgadza się. Zarówno pendrive (żeby się chwalić USB3.0 jak zapis ledwo 5MB/s osiąga) jak i ostatnio pamięci. Kilka pogrzebałem a jedne leżą mi takie red X cośtam DDR3 4GB, bo nie działają na płytach z chipsetem Intel B85, a niby mają działać (3 różne płyty różni producenci). Śmieć totalny. Wsadziłem 8GB Corsairy i wszystko śmiga.

A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to wywal w kosz.

--
Irokez