W dniu 2016-03-20 o 23:35, neelix pisze:
A co do tematu - to pewnie musisz odesłać do dystrybutora. Coś jak
wysyłka Seagate. Pokop czy mają przedstawicielstwo w PL, a jak nie to
wywal w kosz.
Nie przejdzie :)
A receptą jest oddanie po raz drugi do sklepu i wymuszenie od nich
odesłania do dostawcy.
Oddałem ponownie, ale czuję, że znowu poleży miesiąc i do mnie wróci
jako sprawny, bo pliki na kompie znowu zapisuje. To, że z 1 godziny
programu zapisuje 3 minuty to drobiazg. :-( Kto by się zajmował
pierdołami po gwarancji z paragonu? Zagrać na czas i klient sam
zrezygnuje.
Dlaczego uważasz że za niepoprawne działanie na linii nagrywarka
pendrive odpowiada tylko i wyłącznie pendrive ?
Bo inne zachowują się normalnie.
A z drugiej strony niesprawny podobno pendrive zachowuje się
normalnie co udowadnia że nie jest niesprawny. Prawda ?
Po prostu kupiłeś kiepskie urządzenia nie trzymające parametrów
USB. I po spotkaniu dwu takich urządzeń nie chcą ze sobą
współpracować. Zamiast bić pianę, wysyłać po raz kolejny
do naprawy jeden z nich czy robić zamieszanie na grupie
wymień tańsze z nich na inne.
Pozdrawiam
|