Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Sun, 13 Mar 2016 22:20:00 +0100

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA5CABF0D17CEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik neelix aneelix@wp.pl ...

Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod
dekoderem dvb-t i przestaje nagrywać po 12 minutach, po 3 minutach.
Nie dawał się nawet sformatować. Sklep oddał twierdząc, że się
odblokował. Niestety nie. Znowu przerywa nagrywanie. Jak to jest z tą
5-letnią gwarancją? Kto to rozpatruje i jak tego dochodzić? Czy to
tylko chwyt reklamowy na opakowaniu? Mam kilka pendrive'ów. Inne w tej
samej konfiguracji działają.
Skoro to grwarancja to musisz sprawdzić co obiecał gwarant. To jego
dobrowolne zobowiązanie i moze być róznej tresci.
Zaczałbym od strony kingstona, ewentualnei od ich polskiego
przedstawicielstwa.
BTW skoro sklep przyjał gwarancje i oddał ze działa a nie dziala, to moze
ponów sprawe w tym sklepie?

Być może już jutro wrócę do sklepu. Z jakiejś hurtowni przecież biorą. Wstępnie powiedzieli, że towar trzebaby wysłać do Chin. Mysz bezprzewodowa Trusta też padła. Poszła w ramach gwarancji do sklepu(inny sklep). Na miejscu pracownik włączył i jemu zadziałała. Wpisał w zgłoszenie ten fakt a i tak gwarant przysłał nową sztukę.

--
Pozdrawiam
neelix