Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 14 Mar 2016 17:20:35 +0100
Dnia Mon, 14 Mar 2016 15:53:03 +0100, szemrany napisał(a):

> Być może w Twoim otoczeniu donosicielstwo jest standardem, ale mnie jakoś
> osobiście obrzydza. Wybacz.

W moim otoczeniu kłapanie mordą bez przedstawienia dowodów skutkuje
wykluczeniem z towarzystwa. Ty dowodów najwyraźniej nie masz, ale po
człowieku będziesz jeździł. Masz dowody na nieprawidłowości i nie zgłaszasz
tego do organów ścigania? Cóż. Współudział.

[ - Men do things for women without expecting sex.                         ]
[ - Those would be men who just had sex.       (The Big Bang Theory 01x02) ]