Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 14 Mar 2016 09:47:50 +0100
Dnia Mon, 14 Mar 2016 09:07:52 +0100, BaSk napisał(a):

> Pod pozorem
> "neutralności" - jej promotorzy chcą zaszczepić zdezorientowanej publice
> zbiór lewackich, chorych idei.
Neutralność jest neutralnością, publika nie jest zdezorientowana a
lewackość to jest przymiotnik używany przez katolików na poglądy które
im się nie podobają.

>Przed czym chrześcijaństwo stanowi
> nieocenioną tamę.
Chrześcijaństwo, podobnie jak inne systemy religijne jest drwiną z
rozumu i rzeczą niegodną człowieka.

>Ludzie atakujący Kościół walczą o rząd dusz, i nie
> przebierają w środkach.
Nikt nie "walczy z kościołem". Walczy się z natrętną zaborczością,
szkolną indoktrynacją, chciwością kleru.

>A gdy (co nie daj Bóg) zwyciężą - to zaczną
> budować "raj na Ziemi", wg receptury Mefistofelesa!
Bogowie nie istnieją. Jedyne piekło to to które ludzie ludziom są w
stanie uczynić (z bożym błogosławieństwem :)

--
Jacek
I hate haters.