Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 13 Mar 2016 22:00:35 +0100
Dnia Sun, 13 Mar 2016 09:01:56 +0100, z napisał(a):

> W teorii niby tak a do czego to prowadzi to widzieliśmy przez ostatnie
> kilkanaście lat.

A jakieś konkrety?

> A jaki masz pogląd na finansowanie partii politycznych?

Zasadniczo taki, jak na finansowanie działaczy związków zawodowych. Chcecie
- proszę bardzo, finansujcie wypłaty dla tego działacza z własnych składek.
Wiesz - zadziwiające jest, jak skuteczna zaczyna być kontrola poczynań
delikwenta, jak jeden z drugim czuje, że z własnej kieszeni delikwenta
wypłatę sfinansował.

> Albo inne instytucje, komisje, fundacje, instytuty...

Fundacje to jednakowoż raczej przejrzystość finansową muszą zachowywać. Czyż
nie?

> ciach
>
> Generalnie uważam że mimo błędów i wypaczeń ;-) każda złotówka wydana na
> kościół, dana kościołowi to dobrze zainwestowane pieniądze.
> Ale to trzeba postrzegać świat szerzej niż tylko medialne hity o
> pedofilii i tylko wśród księży.

Dobrze zainwestowane pieniądze gdyż i ponieważ?

> Tylko że to kierowcy nie ogarniają przepisów ruchu drogowego.
> Sam byłem świadkiem dwóch potrąceń i kilka razy omal nie dostałem zawału.

Ogarniają, tylko mają we dupie. A policja woli stać z suszarkami. Co
zrobiłeś, by na niebezpiecznym przejściu pojawiał się patrol?

[ Q: Moze mi ktos doradzic jakas gre, ktora moze sie spodobac drugiej      ]
[ polowie?? A: Wstępna.                     (XMAX, pl.rec.gry.komputerowe) ]