Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 13 Mar 2016 22:02:49 +0100
Dnia Sun, 13 Mar 2016 09:14:54 +0100, Maciek napisał(a):

> Napisałem _ewentualnie_, ze względu właśnie na ten rzekomo powszechny
> katolicyzm narodu. Szkoły są finansowane przez gminy. Jeśli gmina mocno
> katolicka i mieszkańcy zdecydowaliby się na tego typu uprzejmość, to nie
> widzę problemu. Niewykluczone, że to nieodpłatne udostępnianie mogłoby
> dotyczyć także innych religii.

Byś się nie zdziwił. Jednak moim zdaniem - jeżeli KRK za użytkowanie jego
własności śpiewa sobie rynkowe ceny, to nie widzę powodu, by w drugą stronę
nie miało to działać tak samo.

[ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are   ]
[ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through.          ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]