Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 13 Mar 2016 03:40:35 +0100
Dnia Thu, 10 Mar 2016 18:33:49 +0100, z napisał(a):

> Masz prawo do sprzeciwu. Musisz się jednak pogodzić z tym że większość
> chce inaczej. To właśnie tak działa ta przebrzydła demokracja.

Coś Ci się popieprzyło. Demokracja polega m.in. na tym, by szanować
mniejszości. Możesz mi powiedzieć, dlaczego mam ze swoich podatków
utrzymywać katechetów i indoktrynację KRK w szkołach?

> Już pomijając aspekty filozoficzne... :-)
> Większość z przyczyn logistycznych, praktycznych woli żeby dziecko miało
> religię w szkole. Nie trzeba wozić, niańczyć, pilnować.
> Wszak nowoczesny kapitalizm każe pracować obojgu rodzicom i to najlepiej
> na kilku etatach żeby jakoś związać koniec z końcem.

Ależ cudownie. Tylko niech KRK opłaca swoich katechetów nie pieniędzmi
podatników, a tych, którzy chcą takowych zajęć. Szkoła zaś - w razie
potrzeby - niech KRK wynajmuje sale na prowadzenie zajęć. I nie - nie tak,
żeby dzieciaki miały spadać, bo tu właśnie religia w środku innych zajęć.

> Kiedyś to były inne czasy. Chodziłem na religię po szkole 2 kilometry w
> jedną stronę. Dzisiaj boję się 10-letniego syna wysłać samego przez 3
> przejścia dla pieszych.

Nie ogarnia przejścia dla pieszych?

[ You only have to understand something if it needs an explanation.        ]
[                             ("House M.D. 5e01 Dying Changes Everything") ]