Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zasilanie urządzeń i napędów pod Molex z linii zasilających SATA
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Fri, 11 Mar 2016 18:17:32 +0100
W dniu 2016-03-11 o 18:09, JaNus pisze:
> No i to jest argument, aby nie łączyć szeregowo 2 dwójników, celem
> uzyskania trójnika.
Akurat pisałem o Molexach. W tego typu rozgałęziaczach styki zazwyczaj
się bujają i u mnie od czasu do czasu coś nie stykało. Pomogło lekkie
podgięcie styków żeńskich, tak by męskie ciasno w nich siedziały. SATA
powinny być raczej "sztywniejsze" ze względu na konstrukcję. Jeśli więc
jedno z drugiego nie będzie się wysuwać, to będzie ok. Zawsze jeszcze
można dla pewności okręcić taśmą :-)

--
Pozdrawiam
Maciek