Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani NAS - GIT, FTP, jakaś alternatywa dropboxa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani NAS - GIT, FTP, jakaś alternatywa dropboxa
From: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@media-lab.com.pl>
Date: Fri, 11 Mar 2016 09:06:45 +0000 (UTC)
Dnia 11.03.2016 Poldek <pugilares@interia.eu> napisał/a:

> Ja nie będę cię rozśmieszał, a ty się nie ośmieszaj.
> W amatorskich serwerach można sobie instalować darmowe "serwerowe"
> linuxy.

Nie pisz tak głośno, bo mój NAS na debianie stable usłyszy :) i mu kdniowy
uptime zniknie.

> Jak się taki serwer wywala, to pisz na Berdyczów. Albo szukaj
> innej wersji serwerowego systemu, innego serwera - baw się do woli. Tam,
> gdzie dane mają jakąś wartość nie ma miejsca na darmówki, za które nikt
> nie ponosi odpowiedzialności.

Wsparcie w komercyjnych produktach jest o kant dupy. Albo i tak opiera
się w dużym stopniu na comunity (w formie forum na stronie producenta).
No i błyskawicznie znikają upgrady, bo producent daje nowy model aby
biznes się kręcił.