Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani NAS - GIT, FTP, jakaś alternatywa dropboxa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani NAS - GIT, FTP, jakaś alternatywa dropboxa
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 8 Mar 2016 15:45:30 +0100
On Tue, 8 Mar 2016 14:45:45 +0100, geos wrote:

> naprawdę taki brzydki jest? ;)
>
> http://images.tinypic.pl/i/00764/h8c7gukn654u.jpg

Nie, no spoko, ujdzie. Ale zależy gdzie go chcesz trzymać, kolega obok
sugeruje serwerownię... no dobrze, może on ją ma, ja mam go w pokoju i stoi
jak mebelek, więc...

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/G/01/electronics/detail-page2/c26-B001MVIH24R1-2-lg.jpg

Oczywiście nie dysktuję nad potencjalnymi możliwościami i otwartością, bo
tu ReadyNAS jest przegrany, ale gdy ma się określone i niezbyt wygórowane
oczekiwania to jest idealny. Mam go 5 lat, robi swoje i ładnie wygląda ;-)

--
howgh
szemrany