Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani NAS - GIT, FTP, jakaś alternatywa dropboxa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani NAS - GIT, FTP, jakaś alternatywa dropboxa
From: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@media-lab.com.pl>
Date: Wed, 9 Mar 2016 15:36:39 +0000 (UTC)
Dnia 09.03.2016 ww <ww@o2.pl> napisał/a:

> Dzięki. Prawdopodobnie wykorzystam jednak ten mały komputerek. Nie chce
> mi się wprawdzie przy tym grzebać ale jak ma leżeć to bez sensu kupować
> coś nowego.

Użyć :) W sensie instlowanie się na czymś 'pudełkowym' sprawia w przyszłości
problemy migracyjne, a po jakimś czasie trzeba wymienić bo zaczyna czegoś
brakować lub się popsuje. Ja potrzebowałem KODI, po czasie okazało się
że robi za NAS, po czasie że robi za timemachine itd.
I chwała za to że stawiałem na x86 więc nie ma problemów z przesiadką co
niedawno uczyniłem. Płyta malutki itx na baytrail 10W tdp. Mała odbudowa,
a niej 3x1TB w 2.5", start z 2x pendrive w raid. W szczelinę na fdd
wyświetlacz 2x24 znaki się jeszcze zmieścił, podpięty na 7 kabelkach pod
header lpt.
Nie wygląda to źle, jest małe. Fakt zeżre prądu o 15zł/rok więcej niż
jakiś atomowy NAS, ale przynajmniej 1Ge wysyci :)