Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani NAS - GIT, FTP, jakaś alternatywa dropboxa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani NAS - GIT, FTP, jakaś alternatywa dropboxa
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Thu, 10 Mar 2016 13:55:34 +0100
ww wrote:
W dniu 2016-03-07 o 20:47, Poldek pisze:
ww wrote:
Witam. Jest ktoś w stanie polecić jakiś tani (myśle nawet o używanym)
NAS udostępniający taki usługi jak GIT, FTP i chyba owncloud (jeśli to
się do czegoś nadaje) ? Więcej usług raczej nigdy nie wykorzystam. Mam
jakieś dyski 3.5 500GB i chciałbym ewentualnie je zagospodarować. Ważne
żeby urządzenia było małe, ciche i tanie.

Mam jakiś malutki Mini ITX na atomie i myślę czy tego nie użyć. Tylko
tam nie wchodzi dysk 3.5 cala.

Ma ktoś jakiś pomysł ?

Netgear ReadyNAS Duo v1 (SPARC).
Mało kto się tego pozbywa, bo po co pozbywać się dobrego NASa, ale
widziałem parę razy ogłoszenia za śmieszne pieniądze np. 150 zł. A to
jest prawdziwy NAS, a nie wiata przystankowa przerobiona domowym
sporobem na NASa.

No za 150 to są takie "sprzedaje jako uszkodzony bo nie mam kabla
zasilającego".

Uszkodzony za 150 to już chyba ReadyNAS Duo v2 (ARM) lub podobny - nowsza generacja sprzętu, dużo wydajniejszy.