Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: Konrad Anikiel <anikiel.konrad@gmail.com>
Date: Thu, 3 Mar 2016 14:13:24 -0800 (PST)
W dniu czwartek, 3 marca 2016 19:31:28 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:

> Wygląda nieźle, choć deczko przymała, jeśliby ktoś chciał np. większy
> kawałek tekstu wpisać. Sam się rozglądam za klawiaturką do tabletu (też
> jeszcze nie nabyłem), czy ktoś ma jakieś rady? Zakładam, że na tym
> zestawie miałoby się pisać nieco dłuższe epistoły, więc chciałbym aby
> klawisze były raczej spore, a i mysz byłaby mile widziana, obydwa
> bezogoniaste, na Bluetoocie. No i miło by było gdyby klawiaturka miała
> też klawisze ze strzałkami > < ^
> Zetknęliście się?

No to wybór masz duży, myślę że to jest najmniejszy rozmiar na którym da się
coś sensownie napisać dwiema rękami (nie kciukami): tiny.pl/g7g64
chraktrystyczny design (klawisze w kawałku zagiętej blachy), w Polsce widziałem
po sklepach z gadgetami. Jeśli kiedyś widziałeś Olivetti Quaderno, to ta jest
jeszcze o jeden cal mniejsza.

Można szukać klawiatur z małym trackballem, z podświetleniem, BT 4.0
(energooszczędny), co tam kto woli.