Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 23 Jan 2016 13:54:32 +0100
Dnia Sat, 23 Jan 2016 09:49:33 +0100, Trybun napisał(a):

> Chyba nie tędy droga z moim limitowanym łączem netowym?

No niestety - jeżeli nie stosować cracków, to masz do wyboru: Steam i co
jakiś czas weryfikacja online, lub płyta w napędzie.

Nie wiem, jak w przypadku Alien Shooter 2, ale przy niejednym tytule wydawcy
mieli poronione pomysły - czyli np. miałeś całą zawartość na płycie,
instalowałeś, podpinałeś do Steam, a ta franca zaczynała wszystkie pliki
przez net ciągać, zamiast tylko sprawdzić, jakie aktualizacje powinien
dossać. I tu może być problem z limitem transferu danych na łączu.

[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]