Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tomograf

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tomograf
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 16 Jan 2016 21:36:08 +0100
Dnia Sat, 16 Jan 2016 10:11:28 +0100, Maciek napisał(a):

> Pokaż mi gabinet lekarski w państwowym szpitalu, wyposażony we właściwy
> sprzęt.

Teraz nie jestem w stanie - od kilku lat nie pracuję już w firmie, która
takie rozwiązania dostarczała.

[ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość,  ]
[ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć      ]
[ faceta przed ołtarz.                               (Peppone, JoeMonster) ]