Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] oszczedny serwer plikow - minipc x86 do 200zl (max 5W)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] oszczedny serwer plikow - minipc x86 do 200zl (max 5W)
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sat, 16 Jan 2016 21:28:51 +0100
W dniu 16.01.2016 o 18:02, bucz pisze:
W dniu 2016-01-16 o 16:45, Michal Lukasik pisze:
On 16/01/2016 14:03, bucz wrote:
szukam czegos pod domowy serwer plikow ze zlaczem sata
niestety wiekszosc wynalazkow routeropodobnych odpada gdyz che miec na
tym architekture procka pod "normalny" system x86
co mozecie polecic
nie interesują mnie parametry wystarczy ze nie bedzie prądożerne

Powiem krótko - zapomnij. Nie w tej cenie, albo nie x86.

nawet cos z uzywki?

wiem ze stare alixy mozna kupic za 100-150zl tylko nie maja sata...
http://www.mini-box.com/ALIX-boards
a jak zastosujesz "przelotkę"? Czy można tam wstawić jakąś kartę pci?

ToMasz