Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tomograf

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tomograf
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Fri, 15 Jan 2016 11:08:55 +0100
W dniu 2016-01-15 o 08:33, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
> córce zostały zrobione 2 prześwietlenia klatki piersiowej tomografem. Mam
> następujące pytania:
> 1/ czy ja mogę na domowym PC obejrzeć te prześwietlenia?
> 2/ jeżeli tak to jakim programem mam się posłużyć i ew skąd go wziąć /
> ściągnąć/?
> Będę wdzięczny za pomoc , sprawa jest dla mnie b. ważna
Tak jak koledzy pisali: jeśli wyniki dostałeś w formie elektronicznej
(na płycie CD) to zapewne jest tam też jakaś forma przeglądarki. Weź pod
uwagę, że badanie jest zlecane przez lekarza, który może nie wiedzieć,
gdzie badanie wykonasz, a więc także na jakim sprzęcie. Później musisz
do niego wrócić z wynikami, logika podpowiadałaby więc, że lekarz musi
dostać przeglądarkę, żeby mógł na dowolnym komputerze te wyniki
przejrzeć. Oczywiście nasza służba zdrowia, jak zresztą i inne publiczne
instytucje, nie zawsze działa zgodnie z logiką ;-)

--
Pozdrawiam
Maciek