Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tomograf

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tomograf
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 16 Jan 2016 21:26:08 +0100
Dnia Fri, 15 Jan 2016 13:00:54 +0100, nadir napisał(a):

> Biorą pod uwagę opcję brak jakiegokolwiek komputera i pierwszy lepszy
> laptop, to i tak w tym wypadku jest skok jakościowy o 100%.
>
> A poza tym, to w ilu gabinetach lekarskich, prywatnych i nie tylko
> widziałeś dedykowane monitory?

> W pracowaniach radiologicznych, to i owszem widuje, ale w zwykłych
> gabinetach, to zapomnij. Jak to publiczny szpital, to na ogół brak
> pieniędzy, jak prywatny gabinet, to często gęsto najważniejszy jest
> laptop z ogryzkiem.

W paru widziałem, ale ja pracowałem w firmie, które takie rozwiązania
dostarczała. I były osobno monitory dla lekarzy diagnostyków (koszmarne
pieniądze, ale jakie to miało odwzorowanie szarości, to ja pierdykam), jak
również monitory podglądowe - ale również kalibrowane do DICOM.

[ Foreman: If we don't stop the nerve deterioration quickly, he'll be      ]
[ paralyzed for life. House: Well, luckily, at this rate that should only  ]
[ last about a week.                            ("House M.D. 1x13 Cursed") ]