Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 1650x1050 versus 1920x1080

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 1650x1050 versus 1920x1080
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 13 Oct 2015 08:06:54 +0200
Dnia Mon, 12 Oct 2015 17:42:30 +0200, PeJot napisał(a):

> Dla mnie będzie to marnowanie kasy, jeśli słaby wzrok będzie się męczył,
> czy w inny sposób  odmówi kolaboracji, a do napędzenia takiego
> wyświetlacza będę musiał zmienić grafikę i resztę klamotów, a fanatykiem
> gier nie jestem i nie zamierzam bim być. Pozostaje mi skądś pożyczyć
> taki monitor i ocenić w realu.

EIZO FlexScan EV2450 ma dla tej rozdzielczości przekątną 23,8", co daje
piksel rozmiaru 0,2745×0,2745 mm. Przy grach i Twojej obecnej konfiguracji i
tak nie ma zmiłuj - rozdzielczość będziesz obniżał podobnie jak ustawienia
szczegółowości grafiki, a pewnie i jedno i drugie.

[ Lubię świnie. Psy patrzą na nas z podziwem, koty patrzą na nas z góry,   ]
[ a świnie traktują nas jak równych sobie.                  (W. Churchill) ]