Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór używanego notebooka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór używanego notebooka
From: "Dziki Facet" <spam@fck.u>
Date: Thu, 20 Aug 2015 07:30:05 +0200
W dniu .08.2015 o 13:53  666 <6@6.6> pisze:

Nie zalewaj, na 128 MB to nawet Win98se marnie pracowało.
Tak, tak, miałem 98se nawet na 64 MB 133 MHz AMD 586 ale to nie była praca, to było głównie czekanie.

No pacz, a u mnie Win XP chodził na AMD K5 P133 i 64MB RAM. Do tego C++ Builder. Owszem, ten ostatni zanim się uruchomił, to trzeba było czekać, ale jak już się odpalił, to nawet znośnie działał.

Nie wspomnę o takim OS/2 Warp, który śmigał na 16MB aż miło.

Widać nie pamiętasz XP jeszcze sprzed czasów SP1.
Wtedy to jeszcze było w 128 MB dostatecznie szybkie do normalnej pracy.