Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór używanego notebooka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór używanego notebooka
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 20 Aug 2015 21:45:02 +0200
Dnia Tue, 18 Aug 2015 11:32:11 +0200, Heraklit napisał(a):

> Niedawno padł mi laptop Toshiba (satellite l300d-11) a więc trochę już
> leciwyy. Do moich potrzeb zupełnie wystarczał: net, office, film, proste
> gry. Na olx znalazłem dwa "lapki" które obejrzałem i sprawdziłem. Jeden
> to Sony Vaio vgn-ar21m z prockiem Intel Core2Duo (t5600 1,83), a drugi
> to Toshiba Satellite l350d-211 z prockiem AMD Athlon X2 Dual-Core QL-64
> (2.1GHz). Ceny zbliżone, system w7. Jedyna różnica to ilość pamięci RAM:
> Toshiba 4 GiB RAM a Sony tylko 2 GiB RAM bez możliwości rozbudowy.
> Bardziej podoba się mi Sony z Intelem, ale 2GiB RAM trochę studzi mój
> [...]

VAIO - nigdy w życiu tego badziewia. Ostatnio się z jednym takim szarpałem i
to co Sony nawyprawiało, to niech ich szlag trafi.

Co do samego lapa - przewrotnie Ci napiszę, że ani tego, ani tego. :) Do
tych zastosowań, o których piszesz, to się rozejrzyj za jakimś Dellem
Latitude D630. Sam mam takiego z matrycą 1440×900 i 3GB ramu. Jedyne co mu
wymieniłem, to dysk, bo na 80GB by mi troszku ciasno było. :)

[ House: There's a lot of porn piling up on the Internet. Doesn't download ]
[ itself.                               ("House M.D. 3x20 House Training") ]