Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór używanego notebooka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór używanego notebooka
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 21 Aug 2015 23:44:47 +0200
Dnia Fri, 21 Aug 2015 19:57:30 +0200, Krzysztof Kucharski napisał(a):

> Od siebie dodam, że D630 z dwoma HHD i 8GB RAM daje radę ze współczesnymi
> OSami.

Skubany ogarnia 8GB ram? To nawet nie wiedziałem. :-O

> Pierwszy HDD - SSD, mały jedynie na system i podstawowe
> oprogramowanie, drugi - normalny, "terabajtowy", w kieszeni zamiast DVD, na
> wszelkie multimedialne śmieci.

Też mam takie coś w planach. :)

> Do tego drugi, zewnętrzy monitor,

Tylko analogowe wyjście - niestety suabo. :D

> dobra klawiatura i mysz (oczywiście DELL'a) :-)

No czy ja wiem? ;)

> i w ten oto sposób, za śmieszne pieniądze otrzymuje się solidne, stabilne
> i ciche środowisko do pracy. Sam mam i polecam.

To jeszcze pytanie do jakiej pracy. :)

[ People choose the paths that grant them the greatest rewards for the     ]
[ least amount of effort.                        ("House M.D. 1e01 Pilot") ]