Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór używanego notebooka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór używanego notebooka
From: jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Date: 18 Aug 2015 10:53:16 GMT
Dnia Tue, 18 Aug 2015 11:32:11 +0200, Heraklit napisał(a):

> Bardziej podoba się mi Sony z Intelem, ale 2GiB RAM trochę studzi mój
> zapał. Czy przy moich wymaganiach ilość "RAM-u" będzie miało istotny
> wpływ na komfort użytkowania?

Oczywiście, że będzie miało wpływ. Zwłaszcza po pewnym czasie. Kiedy MS
wypuścił windows XP pracowało ono poprawnie w 128 MB RAM. Obecnie po
wszystkich poprawkach i service packach do wygodnej pracy trzeba mieć
1GB. Podobnie Vista. Zaczynała od 1 GB, obecnie w tej konfiguracji tego
nie da się używać. Minimum to 2GB. W tej chwili Win 7 32-bitowe jeszcze
daje się używać w 2GB. 64-bitowe już nie bardzo. Po kolejnym roku
poprawek będzie jeszcze gorzej. Mając 4GB możesz myśleć o upgrade na
Windows 10.